Terje Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Har fått laget ny badeplattform i Tønsberg, og nå trenger jeg å få den transpotert til Stavanger. Den måler lengde: 1m, bredde 4m, og høyde 0,15m, vekt er ca.25kg. Noen som vet, kan hjelpe med transport ? Quote Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Terje Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Skal selvfølgelig betale for dette !! Dersom noen har plass til denne, eller vet om noen, gi beskjed. Quote Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Tine IV Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Norsk Stål i Horten kjører Horten _ Stavanger daglig mener jeg , prøv å få tak i en sjafør der .Da blir det billig for deg , desverre kjenner jeg ingen der lenger .Men litt tlf arbeid så fixer du det , dem har altid plass til litt ekstra . Tine IV Quote Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts