Terje Startet 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2009 Har fått laget ny badeplattform i Tønsberg, og nå trenger jeg å få den transpotert til Stavanger. Den måler lengde: 1m, bredde 4m, og høyde 0,15m, vekt er ca.25kg. Noen som vet, kan hjelpe med transport ? Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Terje Svart 6.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Skal selvfølgelig betale for dette !! Dersom noen har plass til denne, eller vet om noen, gi beskjed. Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Tine IV Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Norsk Stål i Horten kjører Horten _ Stavanger daglig mener jeg , prøv å få tak i en sjafør der .Da blir det billig for deg , desverre kjenner jeg ingen der lenger .Men litt tlf arbeid så fixer du det , dem har altid plass til litt ekstra . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.