Jump to content

Hvem selger teakbord? (trenger mindre bord i Scand 360)


Helge H

Recommended Posts

Jeg har nylig kjøpt en Scand 360, 2007-modell med et upraktisk stort utebord. Jeg ønsker å skaffe et litt mindre teakbord, gjerne med lemmer. Se bilder av bord som kan være aktuelle.

 

Jeg hadde satt stor pris på å høre enten fra noen som har et slikt bord til salgs eller noe som har tips om hvor jeg kan få tak i det.

 

ovalt_bord_med_to_lemmer.jpgrektangulaert_bord_med_to_lemmer.jpg

Redigert av Helge H (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er det dette bordet du har :confused:

 

bord_med_kompassrose.jpg

 

 

Den bordplata der til Scand er jo bare lekker, dersom det er den du har må du ikke finne på å bytte den ut. Da får du heller lide litt for skjønnheten. Koster, dersom jeg husker riktig godt over 10.000.-

Står en sånn i en 360 DC til en bekjent av meg. BÆRRE LEKKERT.........

Link to post
Share on other sites

Ja, det er det er akkurat det bordet jeg har. Jeg snakket med en tidligere ansatt fra Scand, og han sa at bordet faktis hadde en kostpris på hele kr 27.000,-. Vanvittig! Ja, det er skinne under plata, sånn at det kan skyves på. Uansett hvor vakkert og dyrt det er, så synes vi fortsatt det er for stort og upraktisk for oss. Vi ville gjerne hatt noe nettere med lemmer.

 

Bildene som du viser AlfB ser interessante ut. Er det tatt fra en leverandørbrosjyre? I så fall hvem?

Link to post
Share on other sites

Ja, det er det er akkurat det bordet jeg har. Jeg snakket med en tidligere ansatt fra Scand, og han sa at bordet faktis hadde en kostpris på hele kr 27.000,-. Vanvittig! Ja, det er skinne under plata, sånn at det kan skyves på. Uansett hvor vakkert og dyrt det er, så synes vi fortsatt det er for stort og upraktisk for oss. Vi ville gjerne hatt noe nettere med lemmer.

 

Bildene som du viser AlfB ser interessante ut. Er det tatt fra en leverandørbrosjyre? I så fall hvem?

 

Ja tallet 30.000.- surret rundt oppi hodet mitt også, men jeg trodde nesten jeg husket feil så jeg var litt forsiktig da jeg antydet prisen. Lekkert og utrolig dyrt er det i alle fall, nesten så det ikke går an å bruke det.

Link to post
Share on other sites

Bildene som du viser AlfB ser interessante ut. Er det tatt fra en leverandørbrosjyre? I så fall hvem?

Disse kan bestilles bl.a på nettbutikkene. Bildene jeg la inn hentet jeg på http://www.nettbaat.no/

Viss du går for noen av disse, hadde det vært interesant med tilbakemelding evnt bilder da jeg også vurderer å bytte. Vi så for oss å få tak i et slik du har, men når jeg nå hører prisen på det blir det nok et av de andre ja. :eek:

Disse ligger fra 2'500 - 3'500 :smiley:

Redigert av alfb (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Mulig jeg tenker helt feil. Men når du likevel er bestemt på å skifte bordplata, kan du ikke bare da prøve å sage av en passende bit og sette på hengsler. Så beholder du det fine bordet du har, men gjør det mer praktisk. Det er sikkert mulig å få hjelp til dette.

Tanken er jo god, men har ikke psyke (samvittighet) til å sage i ett sånt flott håndtverk, vettu.

Redigert av Helge H (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...