Jump to content

Hvem selger teakbord? (trenger mindre bord i Scand 360)

Helge H

Recommended Posts

Hei,

Dette gjelder bare "skyve" modellene. Har prospekt på de andre bordene på jobb. (skriver fra hjemmebane på Baatplassen.no)

Ta kontakt hvis du er interessert så skal jeg sende deg.... (håper ikke dette oppfattes som reklame for egen butikk...)

MVH

Tolema AS

Trond Iversen

Litt reklame er vel greit. Er interessert i mest mulig info om disse bordene. På min Scand er det en skyveanordning for bordplaten. Vet du om det følger med noen festeanordning til bordbenet? Kanksje noe som allerede passer benet/festet i båten min?

Hei

Følger ikke med noen festeanordning til platene. Ser på bildene fra Scand at de bruker søyler fra SAP i Kristiansand. Skal være greit å feste platene til disse søylene.

Prisen på Slide TS3580 34/58 80, er kr 4 400,-. Bordene er teak lagt på en kjerne av polywood, innbakt i epoxy. teak'n er natet med Sika 290 DC...

Importøren til Norge regner med å være leveringsklar ca 15. mars, så da tar det i underkant av 1 uke, før vi som butikker har det i hyllene.

MVH

Tolema AS

Trond Iversen

• 5 måneder senere...
Litt reklame er vel greit. Er interessert i mest mulig info om disse bordene. På min Scand er det en skyveanordning for bordplaten. Vet du om det følger med noen festeanordning til bordbenet? Kanksje noe som allerede passer benet/festet i båten min?

Hei igjen,

Ble det nytt bord på deg? i såfall hvilket? Vi må nok bytte ut vårt (det ovale m/klaffer) da det blir for lite til å dekke på.

Dette er likt vårt:

ovalt_bord_med_to_lemmer.jpg

Hadde vært greit med tilbakemeldinger/anbefalinger om typer :wink:

Redigert av alfb (see edit history)
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Etter å ha lest denne tråden så er det en tanke som slår meg:

Kan ikke alfb og Helge H bytte bordplate, og alfb byr en passende sum i mellom?

Den ene har stort bord og vil ha lite, den andre har lite bord og vil ha stort...

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

He-he, verre er det jo ikke ;-) saken er at jeg for min del ønsket meg et klaffbord som kun gjøres stort ved bespisning. Ellers vil det stå sammenslått. Dette er jo en gammel tråd, men når sant skal sies har jeg ennå ikke gjort noe med det...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...