solnedgang Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Tar vekk skummet korleis forsterker eg bunnen uten skum? Quote Link to post
-Matros- Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 skummet er vell der bare for at den ikke skal synke vist du kjører på skjær? Quote Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
solnedgang Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 nei det er og for å forsterke skroget Quote Link to post
Ingar Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Definitivt, men det er en relativt stor og arbeidskrevende jobb. Er det utgaven med dobbelskrog du har ville jeg ikke gått igang med dette prosjektet.. Quote Link to post
solnedgang Posted February 7, 2009 Author Share Posted February 7, 2009 Vil restaurere en til min sønn.9mnd Quote Link to post
Ingar Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Som nevnt, er dette utgaven med dobbelt skrog (innerliner) er det så mye jobb at jeg ikke kan anbefale å gjøre det. Er det den eldre varianten med enkelt skrog og reling i mahogny er prosjektet realiserbart, men også her mye jobb. Endel kostnader også. I det hele tatt, kjøp heller en båt som ikke har dette problemet. Alle With-joller har skum i bunnen. (Med forbehold om den nye generasjonen fra Viksund) Quote Link to post
Recommended Posts