ut mot havet Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Kjære medlemmer på båtplassen eg har skifta navn til "ut mot havet". Synest ikkje det var riktig å bruke eit båtmerke som navn sjølv om eg synest Grimsøysnekka er heilt super. Quote Link to post
Sydvesten Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 (edited) Er ikke slike navnebytte tråder noe som hører hjemme andre steder enn i åpent forum.... Det er jo mildt tatt en intetsigende tittel på tråden etter mitt syn.... Jeg trodde dette dreide som om en øy som var "flyttet" på seg og havnet ut mot havet Edited February 8, 2009 by Sydvesten (see edit history) Quote Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Seilaren Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Synes det er litt forvirrende med disse navnebyttene. Tenk om Suzumar hade startet en tråd hver gang han byttet navn! Fra Til Endre dato boatless Suzumar 27.12.08 Baylineren boatless 25.12.08 Origonia Baylineren 19.01.08 NRK Origonia Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
nimbuster Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Js. kanskje er det en uting...men, på den annen side kan vi velge å registrere endringen...eller ikke. For min del har jeg aldri hatt noe med Grimsøy å gjøre, og da gjør det jo ikke noe fra eller til hivlket nick han har...Gjerne Rune Rudberg, bare jeg slipper å høre ham synge. Quote Link to post
-Matros- Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Jeg ville brukt det navnet jeg likte best selv om båtens båtmerke var med i navnet ! Quote Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Salt Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Rune Rudberg? Hva har han med "Ut mot havet" å gjøre? Det er jo Edvard Fliflet Bræins musikk, fra lenge før R.R. fantes. (men helt off topic). Navnebytte? Det som passer for den som vil bytte. Quote Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Suzumar Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Var ikke dette temaet jeg forventet da jeg åpnet tråden. Og følg bare med Seilaren, så snart den nye båten er på plass så skifter nok nicket igjen :-) Quote Link to post
nimbuster Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Skulle ikke forundre meg. Da MÅ du lage en egen tråd på det... Quote Link to post
Recommended Posts