Jump to content

FM finnes det noe bedre?

FM 8-12

Recommended Posts

Noen gode råd? Min S-15 C 101 A 4,5.hk. olje kommer ut av fordeleren når motoren går. Tok idag ut fordeleren,demonterte hele fordelerhuset,stusset litt at det ikke var en simring i bakkant av akselen som driver stiften. Det kunne se ut at her manglet en o ring. Fant en o ring som passet perfekt. Mont og startet opp.potte tett i 10 min også var lekkasjen der igjen. Noen her som har hatt samme problem ?

Har ikke hatt det problmet på min S-15. Men fordeler, det er det ikke på min. Er det noe annet du mener?

Problemet er løst. Det var ikke montert en simring under stifteplata.tok en tlf. Til Petter hos Fredrikstad motor.han sier da er det glemt å mont simringen. Ny simmring ble levert her i Horten pr. Bastøferga kl 12.45 snakk om service. Ikke skulle jeg betale for delen heller.Fordelerhuset er nå montert og alt knusk tørt igjen. Ps.nede på venstre side sitter fordeleren din med stiften.

Børsy, det er tenningshuset du mener og DA er jeg med. Flott at du fikk fikset det. Hvilken årsmodell er din motor?

Det er nemlig en liten forskjell i gearet på de.Min, som er 73 mod har en markant ulyd under bakking, men konstruktøren

sier den skal være sånn. Har du den lyden, eller har du vribar propell ?

Unnskyld mitt sene svar, men er ikke innom her hver dag. Jada jeg har vribar propell,men ingen ulyd. Aner ikke hvem årsmodell motoren er fra men det kunne vært intr.å vite.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...