Mini Startet 10.Mai.2004 Del på Facebook Startet 10.Mai.2004 Arkivirvaren har vært på ferde, og jeg(iflg. overkommandoen) har forlagt/mistet/rotet bort bruksanvisningen til mine Selma nåler. Disse nålene bruker man når man skal spleise (øyespleis) tau som beskrevet i overskriften. Er det noen som også har kjøpt disse nålene på båtmessen og kan forbarme seg over meg med en skannet bruksanvisning. Send meg gjerne en IM. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 10.Mai.2004 Del på Facebook Svart 10.Mai.2004 Har min liggende i båten. Skal prøve å huske på den neste gang jeg er ombor, hvis ingen andre har . Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 11.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2004 Har fått tak i bruksanvisning på engelsk, fra www.selma.no . Riktignok på engelsk. Så derfor takk for omtanken Lasse, noe nytt om skipsfuglen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.