Elmer Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Jeg trenger hjelp til en sak. Jeg har en Standard Hoprizon cp 1000 (10,4" skjerm). Denne står nå i en standard festebrakett. Jeg kunne tenke meg å omplassere den. Det jeg tenker er å kunne ha den liggende vannrett når jeg ikke bruker den og ha en festebrakett med et system som gjør at jeg kan løfte plotteren i bakkant når jeg skal bruke den. Er usikker på om noen skjønner hva jeg tenker, men det jeg egentlig spør om, er om noen vet om det finnes ulike universalbraketter til plottere? Quote Link to post
Rossicus Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Hei, Ser ikkje heilt for meg kva du er på jakt etter, men dei folka her: http://www.ram-mount.com/ har mykje rart for å montere ting. Ser ut til at det er Bellanor som er forhandlar i Norge. Kanskje du finn noko her? mvh Rossicus Quote Link to post
Elmer Posted February 10, 2009 Author Share Posted February 10, 2009 Har full forståelse for at du ikke helt ser det for deg. , men kanskje en telefon til Belanor kan være lurt. Jeg kan gjøre et forsøk til på å forklare. Hvis dere ser for dere at plotteren er festet som vanlig i to spor på braketten, men at brakketten er montert slik at plotteren ligger vannrett. Det jeg er på jakt etter, er da en brakett som har festeordning til plotteren som gjør at den kan løftes opp loodrett når den er i bruk, altså ikke bare det vanlige sporet hvor plotteren skrues fast i en stilling. Øhh. . . vet ikke pm det ble noe bedre, men. . . Quote Link to post
rag Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Hei Vi har denne til kartplotteren. Ram har en mengde forskjellige varianter. Rag Quote Link to post
M/S Malene Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 (edited) Hei Jeg kjøpte et feste som heter Vogels 1325 hos deal.no til Tven. Det kan vippes opp og ned slik du ønsker. Veldig fornøyd! Bakdelen er prisen, men jeg lette lenge uten å finne noe annet brukbart. Edited February 10, 2009 by M/S Malene (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts