Jump to content

Finnes universalfeste til kartplotter?

Elmer

Recommended Posts

Jeg trenger hjelp til en sak. Jeg har en Standard Hoprizon cp 1000 (10,4" skjerm). Denne står nå i en standard festebrakett. Jeg kunne tenke meg å omplassere den.

Det jeg tenker er å kunne ha den liggende vannrett når jeg ikke bruker den og ha en festebrakett med et system som gjør at jeg kan løfte plotteren i bakkant når jeg skal bruke den.

Er usikker på om noen skjønner hva jeg tenker, men det jeg egentlig spør om, er om noen vet om det finnes ulike universalbraketter til plottere?

Har full forståelse for at du ikke helt ser det for deg. :yesnod: , men kanskje en telefon til Belanor kan være lurt.

Jeg kan gjøre et forsøk til på å forklare.

Hvis dere ser for dere at plotteren er festet som vanlig i to spor på braketten, men at brakketten er montert slik at plotteren ligger vannrett. Det jeg er på jakt etter, er da en brakett som har festeordning til plotteren som gjør at den kan løftes opp loodrett når den er i bruk, altså ikke bare det vanlige sporet hvor plotteren skrues fast i en stilling.

Øhh. . . vet ikke pm det ble noe bedre, men. . . :crazy: