Kaptein Kødd Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Hei. Noen som har noe erfaring med Båtfolk RIB i størrelse 11-14 ft? Quote Link to post
BMP Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Ja jeg har en del erfaring med båtfolk men ikke så mye med RIB. Quote Link to post
nimbuster Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Kapteinen bare kødder... Quote Link to post
Kaptein Kødd Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Hehe. For de som måtte lure er det merket "Båtfolk" jeg tenker på! :-) Quote Link to post
ERIKB Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Er det ikke et firma som heter Båtsmann, Leangen, Asker Quote Link to post
Kaptein Kødd Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Mulig det. Rib'ene jeg tenker på blir solgt av Båtfolk AS i Hedmark. Quote Link to post
Øya Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Det er vel Aquamarine som Båtfolk AS selger. Men sorry denne ribben har jeg ikke hatt. Kun valiant. Quote Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Valianto Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Ville heller gått for et annet merke vis du skal være helt sikker.. F.eks.; Zodiac, Grand, Valiant, Arimar eller lignende Quote Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Kaptein Kødd Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Kjente merker er nok safest, men Båtfolk ribene ser fräshe ut til den prisen. Quote Link to post
Rune Braadland Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 En kompis kjøpte en havkajakk fra Båtfolk. Helt OK til prisen, men ikke verdens beste glassfiberarbeid og heller ikke veldig bra detaljer generelt. Hvis det samme gjelder for RIB'ene ville jeg nok styrt unna. Man får det man betaler for, så også i dette tilfellet... Quote Link to post
Recommended Posts