Kaptein Kødd Startet 11.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2009 Hei. Noen som har noe erfaring med Båtfolk RIB i størrelse 11-14 ft? Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 11.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 Ja jeg har en del erfaring med båtfolk men ikke så mye med RIB. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 11.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 Kapteinen bare kødder... Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Kødd Svart 11.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 Hehe. For de som måtte lure er det merket "Båtfolk" jeg tenker på! :-) Sitér dette innlegget Link to post
ERIKB Svart 11.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 Er det ikke et firma som heter Båtsmann, Leangen, Asker Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Kødd Svart 11.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 Mulig det. Rib'ene jeg tenker på blir solgt av Båtfolk AS i Hedmark. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 11.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 Det er vel Aquamarine som Båtfolk AS selger. Men sorry denne ribben har jeg ikke hatt. Kun valiant. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Valianto Svart 11.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 Ville heller gått for et annet merke vis du skal være helt sikker.. F.eks.; Zodiac, Grand, Valiant, Arimar eller lignende Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Kaptein Kødd Svart 11.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 Kjente merker er nok safest, men Båtfolk ribene ser fräshe ut til den prisen. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Braadland Svart 11.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2009 En kompis kjøpte en havkajakk fra Båtfolk. Helt OK til prisen, men ikke verdens beste glassfiberarbeid og heller ikke veldig bra detaljer generelt. Hvis det samme gjelder for RIB'ene ville jeg nok styrt unna. Man får det man betaler for, så også i dette tilfellet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.