Allan E Startet 11.Februar.2009 Del på Facebook Startet 11.Februar.2009 Skipper på "Luringen" Tommy Bermann kommer til Brevik Seilforening i morgen Torsdag 12/2 kl18.30. Da blir det seilprat. Hvis dette kunne friste så meld dere på til meg i løpet av morgendagen på tlf 905 22 361 eller ved bruk av sms. Tror vi har noe å glede oss til. Vi ser fram til å ønske velkommen Tommy Bergman som mange av oss som seiler ”Færdern” kjenner som skipper på ”Luringen”. Tommy vil ta for seg temaer som: Forholdet mannskap-skipper, teamwork om bord, båthåndtering, taktikk og litt om strategi for ”Færdern” seiling. Vi tillater oss å be om en deltageravgift på NOK 100,- til dekning av enkel bevertning og andre utgifter, denne betales ved ankomst. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 12.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2009 Løfter denne. Sitér dette innlegget Link to post
Dekken Svart 12.Februar.2009 Del på Facebook Svart 12.Februar.2009 Dere er heldige som får Tommy på besøk. Aldrig et kjedelig øyeblikk sammen med han. en meget dyktig seiler og ....Luring ganske enkelt. Blitt fraseilt av han en masse ganger. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 12.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2009 Men desverre er det svært få som har meldt sin ankomst. Ingen fra forumet her. Hva gjør vi feil? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 12.Februar.2009 Del på Facebook Svart 12.Februar.2009 Men desverre er det svært få som har meldt sin ankomst. Ingen fra forumet her. Hva gjør vi feil? 1. feil sted i strengen, jeg åpnet den ikke fordi det sto Porsgrunn 2. kort frist?`? Er booket fra kl 1800, men det var jeg ikke i går. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 12.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2009 Da var nær innpå 4 timer med foredrag av hr Bergmann over. Det kan anbefales. En engasjert mann som lett får folket med seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.