Jump to content

Mariner 40 -95 "bensinblære"

Haakon

Recommended Posts

På min Mariner 40hp så sitter det ei grønn "blære" på bensinslangen ved filteret på motoren, denne sprakk og eg bytta den ut med ein slangestubb. Kva funksjon har denne blæra/ må eg skaffe ny eller kan eg berre kutte den ut.

På min Mariner 40hp så sitter det ei grønn "blære" på bensinslangen ved filteret på motoren, denne sprakk og eg bytta den ut med ein slangestubb. Kva funksjon har denne blæra/ må eg skaffe ny eller kan eg berre kutte den ut.

Høres ut som at det kan være et filter.

Ta med"blære"på en bensinstasjon så får du et nytt.

Edited by roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

....prøver å forklare litt bedre, denne "blæra" sitter mellom filteret og forgasser på sjølve motoren. Blæra er grønn, gjennomsiktig, mjuk og like stor som ei stor drue. Har fundert litt på om det kan ha noko med utligning av bensin trykk når ein bruker "pumpa" på slangen ved tanken, for dermed hindre at forgassaren "flyter over"

Trodde disse bare var "seglass" jeg

ja det kan sjå slik ut, da lar eg berre den bensinslangestubben eg satte inn stå.

kan du ikkje bare skjære den av midt over da og sjå om der er noe spennende inni?

det er ingen ting inni.