Kaptein Norstrøm Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Først vil jeg få takke for fint forum for oss båtfolk. Meg og min samboer skal opp til dalen med en 22 fots sjømann. Lurte på om noen har noen erfaringer de vil dele med meg og andre. Plasser det er fint og slå seg til ro osv... Quote Sommeren nærmer seg, båtpuss og båtturer. Livet er herlig dere:P Link to post
Tine IV Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 (edited) Se øverst på siden her , der står det SØK . Hvis du søker der , så finner du info og andre ting ang kanalen i bøtter .Det har vært diskutert mange ganger , så du finner nok å lese om vil jeg tru .Men du bør glede deg ,har tatt turen et par ganger . Vi syntes det er en kjempe tur , å kommer sikkert til å ta den flere ganger . Vi liker oss foresten kjempe godt i Lunde , det er beste plassen å ligge syntes vi .Der har du alt , slusekro,dursj,vaskemarskin osv . Det er foresten egen hjemmeside for Telemarkskanalen Red: Velkommen til forumet foresten Tine IV Edited February 12, 2009 by Tine IV (see edit history) Quote Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts