danmyhr Startet 12.Februar.2009 Del på Facebook Startet 12.Februar.2009 Eg lurte på om nokon av dåke har erfaring med å lage vindskjerm sjølv? Eg har ein 13" båt (liknar på ein blanding av Selco og With) som manglar vindskjerm. Eg har funne vinkla profil av både aluminium og stål på www.jern.no som kan virke til formålet mitt. Profilen er 25x15mm. Så planen er å lage ei rame som liknar på desse 80-talsvindskjermane og ha akrylglass inni. Er dette mogleg? Vert det bra? Vanskeleg? Har nokon betre løysingar? Eg har ikkje tenkt å legge ut mangen tusen på dette. (prisen på vinkelprofilane vert nokre få hundrelappar pluss akrylglas) Eg håpar på mange gode tilbakemeldingar (eg har lagt ved bilete av den gamle båten min og ein annan båt med liknade vindskjerm som eg vil lage) Sitér dette innlegget Link to post
danmyhr Svart 12.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2009 No viste deg seg at www.jern.no ikkje sel sine jernvarer til privatpersonar.. Er det nokon som veit kvar eg kan få tak i slike profilar evt "skikkelige" profilar til båtvindauge? Helst i Hordaland om mogleg (og flott om det er nettbutikk) Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 12.Februar.2009 Del på Facebook Svart 12.Februar.2009 Om du søker på E.A.Smith på nettet finner du nok en avdeling nær deg som skaffer det meste innen metallvarer. På deres hovedlager i Trondheim får private handle hva de vil, men i hele lengder helst. Er spent på om du finner en måte å sammenføye profilene på, har en 14-foter som mangler vindskjerm, så jeg har lyst å prøve på samme jobben til sommeren. Skriv her så vi får se hva du finner ut framover! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
danmyhr Svart 13.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2009 Takk for tilbakemelding Eg fann ut at dei hadde utsalg i Bergen, så det er ikkje så langt der til. Når det gjeld sammenføyning er planen å sveise det. Det må vel vere det mest haldbare, trur verken pop-naglar eller skruar hadde gjort susen. Korleis tenkte du å føye saman skøytane? Er det forresten noko lunde same vindskjerm du tenkjer på å lage? - Daniel Sitér dette innlegget Link to post
danmyhr Svart 15.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2009 Eg har diskutert litt med far min og han meiner det er best å bruke marint aluminium evt syrefast stål. Og dette må sveisas. Eg trur eg vil bore hol i akrylglasa og bruke popnagler og sikaflex for å feste dei. God idé? Er det nokon som veit om nettbutikk som sel marint aluminiumsprofilar evt syrefast stål? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.