Polarn Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 (edited) Kunne tenke meg å kjøpe meg en portabel garasje til å ha 16 fotern min i. Noen som har en sånn? http://www.netthandelen.no/visauksjon.aspx...jonsid=15312866 Edited February 12, 2009 by Polar 770 (see edit history) Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
strek1 Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Jeg har en tilsvarende! Og jeg angrer ikke et eneste sekund på at jeg kjøpte den!! Den står på tomta mi, og jeg har kun ved at par anledninger i vinter dytta med en kost på innsiden av taket for å fjerne snø. LØP Å KJØP ER MITT RÅD Quote Link to post
terjegj Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Den er sikkert bra, men bare husk at det ikke er noe OB WIIK kvalitet ! Quote Link to post
Polarn Posted February 13, 2009 Author Share Posted February 13, 2009 Da har jeg kjøpt den, venter på å få den levert. Skjønner at det ikke er OB-WIIK kvalitet, men håper den holder til mitt bruk på tomta mi. Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
-Matros- Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Da har jeg kjøpt den, venter på å få den levert. Skjønner at det ikke er OB-WIIK kvalitet, men håper den holder til mitt bruk på tomta mi. kom med en rapport når du har fått den da Quote Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Kjetil1 Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Hva fikk du den for da? Jeg kunne godt tenkt meg en slik selv, men tror naboene hadde "tilta" hvis den hadde stått i gårdsrommet og blafra i vinden ... Kjetil S Quote Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
-Matros- Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Hva fikk du den for da?Jeg kunne godt tenkt meg en slik selv, men tror naboene hadde "tilta" hvis den hadde stått i gårdsrommet og blafra i vinden ... Kjetil S 1 563 visst ikke jeg har misforstått siden trådstartet linket til. Bud: Kundenr: Tidspunkt: 1 563 Autobud #254047 fra SKIEN 12.02.2009 22:33:32 Tidligere bud: Kundenr: Tidspunkt: 1 513 #807986 fra OSLO 12.02.2009 22:27:40 1 463 #254047 fra SKIEN 12.02.2009 22:25:43 1 413 #807986 fra OSLO 12.02.2009 22:23:26 1 363 #254047 fra SKIEN 12.02.2009 22:19:16 Quote Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Kjetil1 Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Jeg scrollet ikke nedover på siden før jeg spurte ... Kjetil S Quote Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
morten67 Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Da har jeg kjøpt den, venter på å få den levert. Skjønner at det ikke er OB-WIIK kvalitet, men håper den holder til mitt bruk på tomta mi. Hvordan opplevde du holdbarheten i vinter? Morten AK. Quote mvh Morten A.Karlsen morten@karlsen.cc Link to post
Sjørøveren Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 (edited) Jeg vurderer å kjøpe telt til min 22 fot daycruiser på tilhenger. Tenker da at dette som er 3,5 m x 8 m med porthøyde 3,2 m passer godt. Selges hos Telt og fritid AS. Jeg er ofte bortreist i perioder på noen uker, og har således ikke mulighet til å føre daglig tilsyn. Kan man stole på at teltet står godt gjennom høststormer (kanskje orkan) og evnt snøfall? Det reklameres jo med at dette er "laget spesielt for Norge og Canada". Jeg tenker å sette opp teltet på ei ubebygget tomt som jeg har i utkanten av et boligfelt. Har man lov til dette uten videre, eller må det søkes til kommunen, nabovarsel, etc? Blir jo nesten et permanent "bygg" dette. Edited August 5, 2010 by Sjørøveren (see edit history) Quote Link to post
Mouche Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Jeg tenker å sette opp teltet på ei ubebygget tomt som jeg har i utkanten av et boligfelt. Har man lov til dette uten videre, eller må det søkes til kommunen, nabovarsel, etc? Blir jo nesten et permanent "bygg" dette. Dette må du nesten sjekke med din egen kommune da det f.eks i min kommune avhenger av i hvilket område av kommunen man bor. Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Polarn Posted August 5, 2010 Author Share Posted August 5, 2010 Er ganske fornøyd med den, satt det opp alene noe jeg trodde skulle bli en utfordring med det gikk greit med en liten stige. Selve duken blir så stram at den ikke blafrer i vinden. Snøen bare sklir av. Kan anbefale og ikke sette det helt inne til husveggen slik jeg gjorde da snøen selvsagt sklir av på begge sider og bygger seg opp på den ene siden. Det jeg opplevde som et problem i høst var at den fanger fuktighet til tross for at jeg luftet i begge ender, så man burde droppe bak og frontvegger frem til det begynner å snø. Det ble så fuktig at kom du borti teltet når du satt i båten ble du ganske våt. Det tåler mye vind da man plugger det fast i bakken. Jeg satt det opp på gressplen og tror nok det var med på å skape en del fuktighet. Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
index Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 En stor presenning på bakken under båten hadde nok gjort underverker med fuktigheten... Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Polarn Posted August 5, 2010 Author Share Posted August 5, 2010 Det tror jeg å, eller en eller annen form for fuktsperre. Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts