csvirus Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Da har nok en forhandler måtte hive årene inn, denne gangen var det for lyngørfjorden marina i Tvedestrand kommune, på lyngørporten, fastlandet på innsiden av lyngør for de som måtte lure. http://www.tvedestrandsposten.no/lokale_ny...icle4120232.ece Synd er det, jeg som følte jeg hadde bidratt godt til at de skulle overleve, har handla relativt mye der.... Quote Link to post
Hansi Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 En får bare håpe at de kommer i gang igjen til sesongen starter. Og hvis en skal tolke artikkelen riktig ser det ut som om at det kanksje går i orden. Quote Link to post
Mouche Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Når det står følgene i artikkelen; Lyngørfjorden Marina AS hadde et svært dårlig resultat i 2007. Så lurer jeg på når, eller under hvilke markedsforhold, dette selskapet skulle ha tjent penger? Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fjordutsikt Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Quote Link to post
Mouche Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Hvor mange båtforhandlere hadde et dårlig år i 2007? Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
oslofjord Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Det blir omtrent omtrent business as usual ?? I følge artikkelen er det jo Lyngørfjorden Eiendom AS som eier anlegget og som nå starter ny drift. Quote Link to post
Recommended Posts