GeirT Svart 17.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2009 Er det noen som husker hvem som forhandler denne? Prisen er jo nå absolutt akseptabel. Inkluderte prisen også GPS mottageren? Hvem programmerer inn MMSI nummeret? På messen i Bergen hadde Marine & Industrisalg AS tilbud på AIS transponderwn. Jeg spurte ikke hva som var inkludert, men jeg ville tro at GPS antennen er med. Om det er selger eller kjøper programmerer MMSI aner jeg ikke. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Sun Flyer Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 (redigert) Det beste med messen var den sammenleggbare sykkelen til Asker båtservice. Endelig en fullverdig, sammenleggbar sykkel. Ytelsen kan godt sammenlignes med konvesjonelle sykler til omtrent samme pris. http://www.askerbat.no/index.php?cat=33 Redigert 18.Februar.2009 av Sun Flyer (see edit history) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Fru Charente Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Den sykklen så unektelig ut til å være fristende å kjøpe men........... finner ikke noen opplysninger hverken om vekt eller mål eller pris. Har ganske begrenset med suveplass for slikt ombord og det bør jo ikke svi for mye i lommeboka heller. Fulgte linken og fikk også en videosnuttlink slik at man fikk se hvordan den legges sammen. Mvh fru Charente Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Den utstillte sykkelen kostet ca 7 lapper. Men ikke sammenlign med billigsykler fra biltema. Dette var ordentlige saker som også erstatter hjemmesykkelen. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Fru Charente Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Ups........... 7 lapper............... mye penger men hvis plassen tillater......... så kanskje Fru Charente Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 Ja, det er for mye hvis man kun bruker sykkelen på ferie. For en som sykler mye til jobb og fritid er det middels rimelig for en god sykkel. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
mhemil Svart 18.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2009 På messen i Bergen hadde Marine & Industrisalg AS tilbud på AIS transponderwn.Jeg spurte ikke hva som var inkludert, men jeg ville tro at GPS antennen er med. Om det er selger eller kjøper programmerer MMSI aner jeg ikke. Geir Kan AIS'en benytte samme GPS antenne som Plotteren? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.