lippert Startet 14.Februar.2009 Del på Facebook Startet 14.Februar.2009 En annen tråd her inne gjorde meg oppmerksom på at Son havn er i ferd med å endre reglementet sitt for gjestehavna si. 2-3 punkter beit jeg meg litt merke i bla.: 2b. Son er en familiehavn. Det skal være nattero kl. 22.00. Musikk fra båtene, uansett tid, skal ikke være så høy at den kan sjenere naboskap. 2g. Båten skal være tilstrekkelig fendret og forsvarlig fortøyd med strekkavlastere. Kravet om strekkavlaster i gjestehavn kan jeg ikke si jeg har sett før, finnes det andre steder? Og nattero kl 22? I dagens regler har Son 23. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
nimbuster Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Hva mener du med "er i ferd med å endre..." Er det kommet et nytt reglement for gjestehavnen, og er det i så fall endret mhp nattero fra kl 23 til kl 22? Har du link til dette reglementet? Hvilken tråd henviser du til? Sitér dette innlegget Link to post
Seiljåtten Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Strekkavlastere i gjestehavn...... Jeg er en av de nordmennene som faktisk leser bruksanvisninger. Men til nå har jeg aldri lest reglementet for en gjestehavn. Mitt inntrykk er at de som burde lest reglementet gjerne får det trykt opp i trynet av en illsint nabo eller havnebetjent utover kvelden. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 14.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Hva mener du med "er i ferd med å endre..." Er det kommet et nytt reglement for gjestehavnen, og er det i så fall endret mhp nattero fra kl 23 til kl 22? Har du link til dette reglementet? Hvilken tråd henviser du til? I denne tråden https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=50281 var det en link til sakspapirene for Havnekomiteens møte 29.01. http://www.vestby.kommune.no/index.php?cat...r=2009#d67bc6e0 Som vedlegg til sak 3 ligger både dagens reglement og forslaget til det ny. NB! Hadde jeg tatt meg tid til å lese møteprotokollen i natt ville jeg sett at havnekomiteen har endret rådmannens forslag til kl 23.00. Siden det var enstemmig blir det nok ingen endringer på det punktet ved kommunestyrebehandlingen. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Hansi Svart 16.Februar.2009 Del på Facebook Svart 16.Februar.2009 (redigert) Hvis havnen ha ret reglement skal reglementet være slått opp på en tavle eller lignende slik at det er lesbart for allmenheten. Hvis ikke, kan en bare drite i det. Redigert 16.Februar.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Charente Svart 18.Februar.2009 Del på Facebook Svart 18.Februar.2009 Ja, ja da får man kjøpe noen ekstra strekkavlastere da, slik at man kan fortøye lovlig i Son Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 18.Februar.2009 Del på Facebook Svart 18.Februar.2009 Bruker alltid strekkavlastere jeg da Skjønner ikke helt hvorfor ikke fler bruker det........ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.