blacki Startet 14.Februar.2009 Del på Facebook Startet 14.Februar.2009 Har søkt litt men finner ikke noe gitt! Noen som har link? :) Vet jeg har sett dte før her og/eller andre steder.. Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 til hvilken båt ? vekt ? Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 laget en tegning i en fart .. hehe Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Noen tips her: Tre krybbe Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 14.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 takker så langt. Er en trebåt 32 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Moas-ark Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Noe sånt som den over ser vel bra ut, bare husk å støtt opp mange steder under kjølen, så den ikke henger! Båten skal ligge på kjølen, side støttene skal bare hjelpe til med balansen! Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Ingar Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Mulig dette kan gi noen ideer: http://www.songvaarkrybbe.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Kødd Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Her er tegninger til en krybbe http://www.maximalt.dk/Artikler/Stativ.htm Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Bare noe jeg har sett sørpå. ikke gjort selv. Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Lag fire slike trebente opplagsbukker som viser i Ingars link, men leggen som går inn under båten lager du noe brattere, så den ikke støter i kjølen før krakken er på plass. Og så: bare husk å støtt opp mange steder under kjølen, så den ikke henger! Båten skal ligge på kjølen, side støttene skal bare hjelpe til med balansen! Skyv krakkene på plass og sikre med tau mellom dem. Enkle og raske og ikke minst trygge å bruke. De andre som er beskrevet er unødvendig kompliserte og ikke sikrere. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Jeg bruker fire slike trebente krakker. Lagde dem på en kveld, og har laget dem slik at de kan demonteres og stues på garasjeloftet! Suverent! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.Februar.2009 Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 Lag fire slike trebente opplagsbukker som viser i Ingars link, Skyv krakkene på plass og sikre med tau mellom dem. Enkle og raske og ikke minst trygge å bruke. De andre som er beskrevet er unødvendig kompliserte og ikke sikrere. Absolutt ! Jeg bruker fire slike trebente krakker. Lagde dem på en kveld, og har laget dem slik at de kan demonteres og stues på garasjeloftet! Suverent! Ennå en fordel er att under vårpussen kan du ta bort en og en krakk slik at tilkomst blir topp Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
blacki Svart 14.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2009 (redigert) takker ingar. nettopp hva jeg var på jakt etter. slike krakker som jeg kan lage av kapp omtrent. Redigert 14.Februar.2009 av blacki (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.