Jump to content

Opptak/transport av båt. *Haster (igjen..)*

blacki

Recommended Posts

Blir "bra" med arbeid ja! Motoren skal ut.

Tenkte da som følgende: spyle motor med ferskvann så mye som muligt, både innevendigt og utvendigt. Etter å ha spylt igjenom så tenkte jeg på å fylle den med diesel. Demontere starter og dynamo, spyle dem enda mer. spraye masse med CRC el. Eller kan jeg putte disse i en pøs med diesel?

Ellers å blir dte å få heist motor ut så snart som mulig. Demontere litt etc.

Høres dette fornuftig ut? kom gjerne med innspill på hva som er smart osv? fremgangsmåte...

KLarte utrolig nok og redde steroen som sto ombord. Skylte den masse, "stekte" den i ovnen en liten time og kjørte på med CRC elektrik spray. Koblet til og spilte.... ;)

Ellers så blir det å sette i gang med å lage en liten "garasje" over båten. Sette opp ramme i 1"/4" trestendere. og kle med rimlig presening..

Edit: flytter denne til prosjekt tråden min jeg.. LInk: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...mp;#entry700065

Var godt du fikk den opp og hjem. Jeg tror du får deg en overraskelse ang. stereoen etter en stund :wink: Vil du likevel prøve kan en omgang med klarlakk på kretskortene hjelpe på, saltet murrer i lang tid etter at den er tørket...

Lykke til iallefall, står du på kan jo det bli båt til sommeren likevel.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...