index Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Man har jo 50% sjanse for å treffe rett, så det burde ikke være så ille. Og det eneste gale som kan skje om man monterer feil er at den ikke starter. Jeg ville ha demontert kjøleslangen til blandebendet før startforsøk, slik at den ikke suger inn vann gjennom eksosen om ventilene er feil. Om man krysser stengene feil så vil den jo suge inn fra eksossiden og blåse ut i innsuget, det kjenner man kjapt med en hånd oppå innsuget..... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Dieselboy Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Har jo forklart hvordan en enkelt finner frem.....hvorfor ta en 50/50 sjanse ???????????????????? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Det burde ikke være noe problem å få dette rett. Det jeg prøver å belyse er at det uansett ikke burde føre til skader på motoren om man gjør feil! Ingen ventil som møter stempel f.eks... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Superkul Svart 25.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 nå har jeg fått tørnet den på startern og den gikk medurs forfra - så er det bare å vente på halvmånen jeg bestillte via maritim - begynner å dra innpå 3 uker siden den ble bestilt så nå beg jeg å bli utolmodig Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.