Hafrsfjord Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Slik jeg har forstått det så har Yanmar sin egen sjøvanns impellerpumpe ( ikke Johnson eller Jabsco). Noen som vet om/hvor det finnes en sprengskisse til disse pumpene? Har en lekkasje i simmerringen og må vel da kanskje regne med at lageret/lagrene også har "tatt kvelden". Hadde vert greit å på forhånd sett hvordan dette ser ut. Mvh. Hafrsfjord Quote Link to post
Superkul Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 (edited) sorry m misforsto og svarte galt - altså - riktig svar men galt spørsmål Edited February 16, 2009 by jab (see edit history) Quote Prosjekt Draco-2100 Link to post
Hafrsfjord Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 Åååå? Hva slags spørsmål vil du ha...? Quote Link to post
Gielas Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 noe sånt f.eks? Quote -- Jon Link to post
Hafrsfjord Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 noe sånt f.eks? Ja takk..... Den er ganske lik . Har du skissen i større format? Mvh. Hafrsfjord Quote Link to post
Lars H. Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Hvilken Yanmor-motor er det? Har gode skisser for Yanmar 4JHE serien. Lars H. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hafrsfjord Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 3GMF...... Men nå ser det ut til at det løser seg, takket være Gielas Men ellers takk Mvh. Hafrsfjord Quote Link to post
Hafrsfjord Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 Takker igjen Gielas for god service Mvh. Hafrsfjord Quote Link to post
Gielas Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 (edited) Skulle bare mangle, så mange gode råd og løsninger jeg har fått her! (såvel indirekte som direkte) Edited February 16, 2009 by Gielas (see edit history) Quote -- Jon Link to post
Recommended Posts