Jump to content

Egen fryseboks i båten.

Båtvant

Recommended Posts

Har også fryser - den er av skaptypen, god å ha men bruker mye strøm. Var standardutstyr fra verft - skulle jeg valgt selv ville jeg hatt av bokstypen. Mesteparten av kulden"renner ut" hver gang døren åpnes. Fryser en 5 literskanne med vann som alltid ligger i fryseren og dermed brukes som kuldemagasin, fint å kunne slå av fryseren om natten for å spare strøm.

Vel nå har ikke jeg priset den, da jeg kjøpte den for to år siden var den et par tusen billigere. Jeg angrer ikke et skund på at jeg kjøpte den den har vært helt super og bruker nesten ikke strøm. Har den koblet på både 230V (Landstrøm) og 12V. Den går da på 230V når det er tiljengelig. Betaler heller lit mer for noe skikkelig en og kjøpe noe drit man blir plaget og misfornøyd med.

Redigert av BMP (see edit history)

Jeg hadde en integrert fryser i kjøleboksen i forrige båt (standard fra HR) men oppdaget den ikke før rett før jeg solgte båten så jeg fikk ikke brukt den noe særlig.

Det er ihvertfall en type som er inne i den vanlige kjøleboksen , kanskje det kan ettermonteres ? er plass til isbiter , noen daim is og annet snask

Redigert av Enzo (see edit history)

Vi har tilsvarende boks som BMP og er kjempefornøyd. Vår er på 25 liter og det holder for oss.

Forøvrig så bruker vi den også som ekstra kjøleskap ved behov. Et godt tips sørg for å allerede frosne varer i frysern når du starter opp boksen, da bruker du mindre strøm og når alt er frosset behøver ikke frysern stå på max for å holde matvarene frosne.

Charente

Redigert av Fru Charente (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...