Jump to content

Etterlyser båtkjøper fra Austevoll

catano

Recommended Posts

Nå har han jo sagt at han vil komme med mer.

Tenker at han gjerne kunne ventet med disse trådene til han var klar til å skrive mer, men nå er de jo startet så det er bare å vente.

At det finnes en håndfull medlemmer som ikke har tålmodighet krever svar når det passer dem viser jo innleggene i denne tråden.

Men å la utolmodigheten gå utover Catano med henvisning til troll er for dumt.

Catano står for øyeblikket i toppen av verdens lengste stige, bakbundet og med bind for øynene på vei ned......

To be continued..... :yesnod:

Jeg har forstått at du nyter at Catano muligens fremstår med noe begrenset troverdighet for tiden, men det hadde vært fint om du avsto fra å nyte det så åpenlyst... Det bidrar ikke til tråden i det hele tatt.

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Er minst like nysgjerrig på å få høre hva Cyber sitter inne med...:

Sitater:

-Tror ikke hverken båten eller forhandleren er farlig jeg.....

-Er det ikke på tide at du ruller inn nå Catano??? Hadde baatplassens medlemmer fått vite hva du egentlig holder på med i disse stadig useriøse trådene dine, ville de nok blitt kraftig sjokkert

-De tingene jeg vet egner seg nok ikke på trykk for øyeblikket

Det er vel på tide å få frem sakens fakta ettersom Catano ikke har noe svar å komme med som han har lovet.

Som de fleste her vet, har Catano samme type båt som det her dreier seg om. Denne har han forøvrig byttet navn på i profilen sin fra Adventurer til Lekebåt....... Må vel sies å være et bra sjakktrekk ved et fremtidig salg.

I forbindelse med båtmessen ble det skrevet en reportasje i Fanaposten der det kom frem at noen på Austevoll hadde kjøpt denne båten som stod på messen. Catano`s fremgangsmåte var da som følger: Startet noen tråder : "Farligt båtkjøp på messen" "Etterlyser båtkjøper fra Austevoll"

Deretter har han ringt rundt for å prøve å finne denne kjøperen, og hva gjør man da????

Jo, man ringer: Lensmannen i Austevoll

Nordea Austevoll

Sparebanken Austevoll

Hva som har blitt fortalt her vites ikke, men Catano klarte ihvertfall å svartmale det hele såpass at den potensielle kjøperen trakk seg fra hele handelen :nonod:

Dette er i mine øyne så laaaangt over kanten at det finnes ikke ord :nono:

Den potensielle kjøperen har fått flere tlf. og mail fra Catano.

Etter en lang prosess og når sakens fakta kom frem, valgte kjøperen å handle båten, på tross av Catano`s gjentatte forsøk på å ødelegge handelen.

Det kan og nevnes at Catano har ringt tidligere kunder til denne forhandleren for å prøve å sverte hans navn og rykte!!!!!!

Det er en lang liste over finurlige krumspring Catano har foretatt seg i denne saken, og håper dette innlegget kan virke noe oppklarende for dere lesere.

Måten han har oppført seg på i denne saken er ganske skremmende, og det kan nevnes at Catano vil få et erstatningskrav mot seg, seks sifret forøvrig :eek:

På meg virker det som om den som har størst problemer her er Catano selv. Leste div. innlegg fra han på forumet, og alt er jo galt med alle. Uansett hva han skriver om, så er det et eller annet firma det er noe galt med. Catano, se deg selv i speilet, vær litt kritisk til det du ser og kanskje du der finner den største feilen. Si til det du ser: Vær positiv idag, det negative odelegger kun meg selv.

Det er i og for seg oppklarende. Denne Catano må være rimelig misfornøyd med handelen ettersom han går så drastisk til verks. Uansett, det er som du påpeker langt over streken! Det hadde imidlertid vært ennå mere oppklarende dersom vi hadde visst din interesse i denne saken Cyber. Regner med at du ikke kommer med disse opplysningene bare for moro skyld, og at du sannsynligvis ikke er en nøytral part i saken?

Grunnen til at jeg lurer er at du virker VELDIG opplyst i denne saken. Du kjenner til at:

• Catano har ringt Lensmannen i Austevoll
  • Catano har ringt Nordea Austevoll
  • Catano har ringt Sparebanken Austevoll
  • Den potensielle kjøperen har fått flere tlf. og mail fra Catano
  • At etter en lang prosess og når sakens fakta kom frem, valgte kjøperen å handle båten, på tross av Catano`s gjentatte forsøk på svartmaleCatano vil få et erstatningskrav mot seg

Alt dette er opplysninger du neppe hadde sittet inne med dersom du ikke var motpart i saken. Synes derfor det hadde vært ryddig å få avklart hvorvidt du representerer motparten i saken!

Redigert av ynroenn (see edit history)

Ja, enten er han selger eller så har han bare en helt tilfeldig person som har jevnlig kontakt med selger av båten, lensmann, får utlevert pesonlig informasjon fra to forskjellige banker i tillegg til at han kjenner kjøperen.................

Er det ikke egentlig bedre å bry seg om seg og sitt og ikke legge seg opp i hva andre kjøper slags båt , om det nå er så forferdelig feil i Catanos øyne å kjøpe denne båten så er det vel opp til potensielle kjøpere å avgjøre om det er feil av de å kjøpe båten , det er da ikke catanos problem.

Her svartmales en båttype og forhandler til det ugjenkjennelige og selve grunnen den får "ingen" vite , makan til opplegg er det lenge siden jeg har sett.

uff uff uff

Alt dette er opplysninger du neppe hadde sittet inne med dersom du ikke var motpart i saken. Synes derfor det hadde vært ryddig å få avklart hvorvidt du representerer motparten i saken!

Jeg er på ingen måte motpart i denne saken!!!

Jeg jobber ved et annet båtverksted i Bergen og samarbeider med denne forhandleren som vi også gjør med andre forhandlere......

Catano er blitt en kjendis rundt hos de forskjellige verksteder etter utallige historier, og tror han vil ha store problemer i fremtiden med å finne et verksted som tør å gjøre en jobb for ham. Stort sett alt denne mannen foretar seg, blir det bråk av. :nonod:

Leser vi samme tråden Folkens?

Catano har faktisk ikke skrevet noe dritt om noen i denne tråden, hverken forhandler eller båttype!

Han skriver at han vil komme tilbake med info..... og så av en eller annen grunn ingen av oss vet - blir han fraværende

Les innleggene her så er det andre ulver som hisser opp påstander om Catano og hva han tilsynelatende har gjort.

For alt hva vi vet kan han ha blitt påkjørt og ligger på sykehus eller ha reist på ferie, eller.....

La tvilen komme tiltalte til gode før dere henger de opp i nermeste tre

Bare måtte!

Lars O.

Redigert av Lars O (see edit history)

cyber.... jeg tviler sterkt på at du jobber et annet sted... det ville vært veldig dumt av innehaver av den butikken å gå ut med disse opplysningene til en kar som deg som poster det på nettet.

hadde du vært en ansatt hos meg hadde du røket ut på dagen!

tror heller du sitter midt oppi smørøyet selv og vil sverte catano før han evt velger å komme med opplysningene han sitter med.

nedturen din kan bli vel så stor som du tydeligvis ønsker at catano sin skal være :nono:

hvordan går det med frilebåten da??

venter i spenning på neste innlegg fra deg catano :flag:

kina båt og nedgangstider sier vel mye i utgangspungtet spør du meg.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...