Jump to content

Ønsker påhengsreperatør til 60hk Evinrude. 1970model i Bergen

småbåt rederen

Recommended Posts

Har forsøkt å få merkeforhandler i Bergen til å reparere min 1970 mod Eivinrude 60 hk. Det vil han ikkje fordi det er for gammal motor!! toppen på service!!

Det er ein elektrisk feil å eg har prøvd å måle meg fram til dette. eg har koblingskjema og fått tak i delenummer og leverandør i norge. Hadde no eg bare fått til å måle kor feilen ligg.

Der er problemet mitt.. eg har ikkje nok kunnskap om denne type tenning, ellers skulle eg klart dette sjøl.

Kan nokon hjelpa meg å finna ein gammal "hund" i faget som kan rettleia meg. eit firma eller enkeltperson. Helst rundt Bergen men om eg kjører 10 milgjer ikkje det noko.

Hvis du beskriver feilen mer i detalj kan det tenkes at noen på forumet kan hjelpe deg, finnes iallfall en her som vet alt om gamle påhengere.. :smiley:

Ganske greie motorer å jobbe med, noe av problemet med Johnson/Evinrude ifra denne tidsperioden var litt for mye ny elektronik...

Hvis vi kunne fått en grei beskrivelse av problemet, så er det ikke umulig noen kunne veiledet deg i mål....

Tenning ?

Gir ( har El-hydraulisk gir sjalting, trykk knapp gir ) ?

Lading ?

Motors modell betegnelse ( 60062, 60063, 60072, 60073 ? )

Arne Kjetil

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...