Min Gummibåt Startet 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2009 Hej jag skriver en blogg om gummibåtar, visserligen på svenska men det vore kul med kommentarer från Norska båtvänner. Vill ni prisjämföra att köpa gummibåtar från Sverige hittar ni en hel del priser och leverantörers erbjudande på min sida Min Gummibåt www.mingummibat.se Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 (redigert) Har veldig lyst på en quicksilver 240 enduro sport, den skal du ha 9070,- svenske for + moms? (betaler ikke moms både til sverige og norge ved import, kun til importlandet) Den fåes uansett her i norge til 6990,- NOK inkl. moms (25%) Så alt i alt var vel ikke dette en deal Velkommen til båtplassen forresten. Redigert 19.Februar.2009 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Har sjekket litt rundt prisene i Sverige og her, det viser seg at gummibåtene er litt dyrere hos broderfolket, selv om vi tar kronekursen i betraktning. Var på "Nolia messan" forrige år, der var det en "stand" som hadde supertilbud på 2,60m båter. Snålskapen gjorde at jeg ikke kjøpte den (burde vært banket i hodet med en skiftnøkkel), men hvilket merke den var husker jeg ikke. Kanskje på "Mæssan" i år? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.