Ficher Startet 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2009 Hei. Er der noen båtverksted/båtforhandlere i Stavanger som lakkerer ( med slipp....ønsker ikke veitransport)) .Vurderer og lakkere min blå stripe som falmer på Saga 27 n. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt79 Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 ømi på sola gjør. men da må den med bil til sola. men de kan jo også sende lakkerer til der båten er. det gjorde de på en forsikringsskade på min fars båt. men det var ganske motvillig de gjorde Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 19.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2009 Stavanger Plastservice. De pleier å ha mye å gjøre, men det er kanskje lavsesong nå? Ligger i Galeivågen. Har egen kran. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
bjorngb Svart 20.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2009 Jeg har veldig god erfaring med Stavanger Plastservice - hvis gjør det hadde jeg brukt dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.