Ribtjenester Startet 21.Februar.2009 Del på Facebook Startet 21.Februar.2009 (redigert) Hvor får jeg kjøpt reimer til d4 nå i helgene. Handler stort sett bare på La-Sa. Hvilke andre forhandlere er det sånn ca i nærheten. Redigert 21.Februar.2009 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
henboe Svart 21.Februar.2009 Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Sjekk på padda? Er ikke sikker på om de har Lørdagsåpnet enda.. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 21.Februar.2009 Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Prøve ring dit.... http://www.padda.no/PaddaWeb/index.jsp At-le Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 21.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 (redigert) Prøver og finne den på nettet men hva heter verkstedeg der? Står på nettet at vollen båtservice er oppe men de sier på svareren at de er stengt Redigert 21.Februar.2009 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
REM Svart 21.Februar.2009 Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Ingen av VP forhandlerne har startet med lørdagsåpent enda så vidt jeg vet. Jeg ville prøvd med Maritim eller Sea Sea. Begge har et rimelig bra utvalg av servicedeler til VP. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Ribtjenester Svart 21.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Hvor er nermeste Maritim, jeg bor på Fagerstrand Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
REM Svart 21.Februar.2009 Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Da må du vel inn til Slependen vil jeg tru. Ring på forhånd. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Ribtjenester Svart 21.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 hmm nei det ser dårlig ut dette assa Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Gurba Svart 21.Februar.2009 Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Hvor lange reimer skal du ha og hvilken bredde ?? Om du er desp. så kan jeg se om jeg har her i butikken... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 21.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 det er den korte reima til en d4 260. er ikke super desperat men ganske, får ikke satt sammen motoren helt før jeg har reima. men man blir jo litt desperat når jeg ikke får gjennomført planen min med ting som skal gjøres Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Gurba Svart 21.Februar.2009 Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Jeg har ikke bok på sånt... men har 2-300 reimer som er 10 mm breie , 11 mm har jeg noe av og 13 mm har jeg noen hundre av. Er det Pk reimer disse flate har jeg dem med 3 4 5 og 6 riller... men jeg trenger målene på den skal jeg finne ut noe... står jo som regel på ryggen på reima. Men til mandag åpner det kanskje noen som har den rette boka... vi driver mer mot bil og der har jeg kataloger. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 21.Februar.2009 Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Er vel verkstedhåndbøker her på BP ,under dokumenter på side 1 . Eller's så er det jo bare å måle reima di , så får du jo en av han Anders . Ta med deg reima på bensinstasjon,bør jo ha der også om den ikke er mega spesiell Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Quantum Svart 21.Februar.2009 Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Hei du kan prøve og ringe Pål på padda handel.Han har ikke åpent i helgene enda men er hjelpsomheten selv.Mob.40 84 41 68 Trond Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Maskinmeisteren Svart 21.Februar.2009 Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Lengde/bredde og type reim står jo stemplet på den gamle reima di. Bare å sjekke koden og høre rundt om på diverse steder som selger slikt. Kanskje få verdsteder som er åpne i helga da, men Anders her ser jo ut til å ha godt utvalg!! Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 21.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2009 Takker for hjelpen men jeg fant på andre ting og drive med i dag. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.