meldaln Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Er det noen som har erfaringer med PP 315? Hvor stor motor tåler den? Noen som vet? Quote Link to post
la plancha Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 (edited) Hvis det er den jolla jeg tenker på, prosjekt plast 315 så tåler den 25 hk Har den enslags flaps integrert i akterspeilet ala en bola with dromedille? Formene til den er i Arendal nermere bestemt hos Nor Sea boats Edited February 23, 2009 by la plancha (see edit history) Quote Link to post
meldaln Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 Det stemmer, det er Prosjekt plast 315 jeg tenker på ja. Hvis den tåler 25 hk er det jo ikke noe problem Har tegnt å kjøpt en 25 hk på den, det hadde vært sykt gøy. Den har vel de flapsene bak ja så vidt jeg husker, Var å så på en i nærheten i høst, og da vi skulle prøve den så gikk ikke motoren. Så nå har han sendt den inn på verksted og håper han får den tilbake i løpet av uken så det hadde gått an å prøvd båten. Tror den hadde de flapsene ja. Men hva er en GREI pris på en slik jolle med ca 88 mod suzuki 9.9 og en enkel konsoll? 7-9000,-? Quote Link to post
Recommended Posts