Iwrig2 Svart 2.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2009 Takk for det. Syns faktisk vindskjermen ser for stor ut jeg. ( Estetisk) Har søkt en del på båten og finner stort sett positive erfaringer. Det jeg er mest spent på er om 50 hk er nok på denne båten, har en følelse av at det kan bli litt snaut med fire ombord. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 2.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2009 Det spørs om du snakker 4 voksne, vi hadde ingen problemer med farten med 2 voksne og 3 barn. Båten gikk rett opp i plan. Vi hadde stålpropell, men jeg vet ikke hva det utgjorde rent praktisk. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Iwrig2 Svart 2.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2009 Tenkte fire voksne, men vi får se. Syns iallefall båt typen virker både praktisk og fin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.