Jump to content

Min arbeidsplass

bellen

Recommended Posts

Ned til denne reiser jeg i morra. Er for tiden offshore Brazil. Satser på at snøen er borte og at vårstemningen er kommet når jeg er hjemme igjen 1.April

poq.jpg

Mye rart som kommer opp med en ROV. Må vel være verdens dyreste "fiskeredskap". Heldigvis ikke ofte dette skjer.

07112008129__shark_.jpg

07112008_shark_.jpg

Vet a pokker hva den haien hadde i mot Rov'n. Men den tapte kampen.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Det er litt merkelig at når vi jobber på sjøen ellers i året, så tiltrekkes vi av sjøen i fritiden også :crazy:

Helt logisk :lol:

I mitt hode finnes ikke finere arbeidsplass eller ferieplass enn det vi har på sjøen. I alle fall hvis en ser litt vekk fra de røffeste vinterstormene i Nordsjøen der en får ingenting gjort og bare ligger å venter. Tålmodighet er en dyd :rolleyes:

(...sa Skjælø som for tiden jobber på land og kanskje lengter litt ut mot havet igjen :wink: )

Helt logisk :lol:

I mitt hode finnes ikke finere arbeidsplass eller ferieplass enn det vi har på sjøen. I alle fall hvis en ser litt vekk fra de røffeste vinterstormene i Nordsjøen der en får ingenting gjort og bare ligger å venter. Tålmodighet er en dyd :rolleyes:

(...sa Skjælø som for tiden jobber på land og kanskje lengter litt ut mot havet igjen :wink: )

Er helt enig med deg der :smiley: Er forøvrig på sjøen i dette øyeblikk, men da på jobb dessverre

Quicksilver

F-16 har ikke navigatør, og F-5 er nå rimelig utgått. Iom. at det er en godt synlig bøyle i vinduet på bildet må det være tatt med kameraet plassert bak piloten, da denne bøylen står bak pilotens hode. Hvis kameraet er holdt av menneskehånd må det altså være en toseter, F-16B. Mener å ha hørt at crew chief ofte er den som får baksetet, men det finnes sikkert andre heldige innimellom.

F-16 har ikke navigatør, og F-5 er nå rimelig utgått.

Din analyse høres troverdig ut, Penny. Men over til F-5'en igjen, brukes ikke den til skoleflyging, eller er den perioden også over?

F-5 med Tiger-dekoren som fløy fra Rygge er mye tøffere enn dagens F16 noengang kommer til å bli (Venter på en tigermalt F35...) :cool:

AI_1107_5.jpg

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...