henboe Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Jeg jobber som møbelsnekker, og har gjort det de siste 15 årene. Jobber på et verksted med 8 ansatte, hvor jeg er formann. Legger ved noen bilder av ting jeg har tegnet og laget: Har en drøss med andre bilder, men det var dette jeg fant i farten. Mvh Henboe Sitér dette innlegget Link to post
mask Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 (redigert) Og dette er en virkelig stor gutt: Hei SRC31, Hvilken type er dette B&W eller Sulzer?Ligner veldig på B&W, men de er temmelig like av utseende. Redigert 22.Februar.2009 av mask (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Her er min arbeidsplass. til dels maritim Kato 25-Tonner Her er en Tadano Faun 70-tonner Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Her bor jeg 10 uker i året , litt båt og mye plattform Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Sleipner? Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
bellen Svart 22.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Her bor jeg 10 uker i året , litt båt og mye plattform Og så har du ferie dei andre 42 ukene? Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Ikke ferie , avspasering . . . Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 (redigert) Stemplesjau på Wärtsilâ Vasa 32 V12 Redigert 22.Februar.2009 av Grandezza31 (see edit history) Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
mask Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Og så har du ferie dei andre 42 ukene? Ikke ferie , avspasering . . . Da er du bedre stillt enn andre som jobber der. Er ikke offshore turnus på norsk sektor, 2 uker på og 4 uker av?? Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 :blush: Skriveleif , 10 turer , 20 uker Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Ned til denne reiser jeg i morra. Er for tiden offshore Brazil. Satser på at snøen er borte og at vårstemningen er kommet når jeg er hjemme igjen 1.April Mye rart som kommer opp med en ROV. Må vel være verdens dyreste "fiskeredskap". Heldigvis ikke ofte dette skjer. Vet a pokker hva den haien hadde i mot Rov'n. Men den tapte kampen. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
båtn2 Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Da er du bedre stillt enn andre som jobber der. Er ikke offshore turnus på norsk sektor, 2 uker på og 4 uker av?? Turnus på rigger i Norge er 2 uker på, 4 uker av for personell som er under OLF eller NR tariff. Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Jan E. Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Sånn generelt har jeg fått inntrykk av at veldig mange her på forumet også har maritim tilknytning på jobben også Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
båtn2 Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 (redigert) Det er litt merkelig at når vi jobber på sjøen ellers i året, så tiltrekkes vi av sjøen i fritiden også Redigert 22.Februar.2009 av Grandezza31 (see edit history) Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
båtn2 Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Så stort er stemplet i en 5000HK V12-motor Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Det er litt merkelig at når vi jobber på sjøen ellers i året, så tiltrekkes vi av sjøen i fritiden også Helt logisk I mitt hode finnes ikke finere arbeidsplass eller ferieplass enn det vi har på sjøen. I alle fall hvis en ser litt vekk fra de røffeste vinterstormene i Nordsjøen der en får ingenting gjort og bare ligger å venter. Tålmodighet er en dyd (...sa Skjælø som for tiden jobber på land og kanskje lengter litt ut mot havet igjen ) Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
båtn2 Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Helt logisk I mitt hode finnes ikke finere arbeidsplass eller ferieplass enn det vi har på sjøen. I alle fall hvis en ser litt vekk fra de røffeste vinterstormene i Nordsjøen der en får ingenting gjort og bare ligger å venter. Tålmodighet er en dyd (...sa Skjælø som for tiden jobber på land og kanskje lengter litt ut mot havet igjen ) Er helt enig med deg der Er forøvrig på sjøen i dette øyeblikk, men da på jobb dessverre Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
BMP Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Noe av det jeg sysler med og som skal ombord i en båt eller platform. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 Flyr du F16? Du er i nærheten. Sier ikke mer. Navigatør. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
hifo Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 hehe . hun er jo flyvertinne på et jagerfly av ukjent type. det må dere da skjønne:-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Honduras Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 Eller så flyr hun F-5 Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Jan E. Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 (redigert) Navigatør. Uten å vite noe om Seilersnobben. Men finnes de som er med i F16 innimellom, og får flydd litt. Uten å si noe mer en "B" Redigert 23.Februar.2009 av Jan E. (see edit history) Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Penny Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 F-16 har ikke navigatør, og F-5 er nå rimelig utgått. Iom. at det er en godt synlig bøyle i vinduet på bildet må det være tatt med kameraet plassert bak piloten, da denne bøylen står bak pilotens hode. Hvis kameraet er holdt av menneskehånd må det altså være en toseter, F-16B. Mener å ha hørt at crew chief ofte er den som får baksetet, men det finnes sikkert andre heldige innimellom. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 F-16 har ikke navigatør, og F-5 er nå rimelig utgått. Din analyse høres troverdig ut, Penny. Men over til F-5'en igjen, brukes ikke den til skoleflyging, eller er den perioden også over? F-5 med Tiger-dekoren som fløy fra Rygge er mye tøffere enn dagens F16 noengang kommer til å bli (Venter på en tigermalt F35...) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Honduras Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 Når jeg tenker over navnet en gang til tror jeg det vi ser ikke er en F-16, men ett seilfly.. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.