Jump to content

Røde led lys under vann?

windy26

Recommended Posts

har montert Røde led lys under fender lista og under HT på båten, ser at blå led er mest brukt under vann linjen, lyser bra og ser fint ut, harry ja ,men det driter jeg i jeg ønsker å bruke rød led under vann linja bak båten er det noen med erfaring om hvordan røde lyser under vann? bir det like bra som blå led?? grunn til røde lys er at min båt har mye rødt / striper :yesnod:

Har lyst til å montere noen lysdiodelamper på uteplassen og i cabin, til strømsparende belysning, men er usikker på om jeg tør poste det på BP. Båten min er blodharry allerede med rånemotor.

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Hver sin smak...tror neppe led-lys under vannlinja blr standard på noen båter (les fritidsbåter under 1 mill.), men dersom noen ønsker å montere lys så tja, er det fritt frem enten det er røde, grønne eller blå lys.

Er vel egentlig bare og døpe om båten til "Red Light District" og bytte hjemmehavn til Hamburg.

Nå "kødde" du vel litt og blander med "Reperbanen" i Hamburg. "Red Light District" da bør du bytte hjemhavn til Amsterdam :giggle:

Nå "kødde" du vel litt og blander med "Reperbanen" i Hamburg. "Red Light District" da bør du bytte hjemhavn til Amsterdam :giggle:

Ikke alle som er like godt kjent i de områder vettu.. :lol:

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil...