Harmony Startet 22.Februar.2009 Del på Facebook Startet 22.Februar.2009 Jeg skal få installert en D4 i min 38 fots seilbåt. Tips til hvor i indre Oslofjord jeg kan henvende meg for å få dette gjort? Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 22.Februar.2009 Del på Facebook Svart 22.Februar.2009 Sjekk med Termomarin som er importør av EberD4 så vet de hvilken forhandler som ligger som ligger nær deg som tar slike jobber. www.termomarin.no Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 22.Februar.2009 Del på Facebook Svart 22.Februar.2009 Erfaringsmessig pleier både Maritim og Seatronic å kjøre ganske gode priser på Ebersprächervarmere. Disse folka har ofte kontakt med seriøse montører de kan henvise til hvis kunden ønsker å sette bort montasjejobben. Hvis du setter bort alt, så vet jeg i hvertfall at både servicemannen og jeg monterer slikt ustyr i indre oslofjord der båten ligger. Vil anbefale deg å undersøke litt før du kjøper noe, bakdelen med å kjøpe delene selv er at ved evt. reklamasjon senere oppstår det ofte en konflikt om hvorvidt det er feil på apparatet eller feil ved monteringen. Kjøper du varmeapparatet ferdig montert har du kun en person å forholde deg til hvis det skulle dukke opp noe. totalprisen blir den samme uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.