jone Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Hallo godt folk. Jeg har en GRP 425 som ikke har vært bunnstoffet tidligere, den er nå polert og helt fri for spor etter vannlinje. Kan noen hjelpe meg med et målbart punkt som jeg kan bruke som utgangspunkt for vannlinje. For eksempel avstand fra bunn av fenderlist i bauen og ned langs bauen til den treffer et passelig sted til å sette av for bnnstoff. mvh Jone Quote Link to post
Kodvaag Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Jeg vil anbefale ca 2 cm over havet ved tom båt og stilleligge. Quote Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Mouche Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Jeg ville hørt med forhandler eller produsent da de muligens har en mal som du kan benytte. Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts