Khaoz Startet 22.Februar.2009 Del på Facebook Startet 22.Februar.2009 Har fått et tilbud om en brukt dieselvarmer (Mikuni MY16). Dette er en varmer på 1,9kW noe som burde være nok til litt ekstra kveldsvarme i min 24 fots snekke. Varmeren er brukt, en 2000 mod som ble fullstendig overhalt i 2006 og ikke brukt siden. Riktignok er dette 24v utgaven men skulle vel ikke være noe problem med en god omformer? Det jeg lurte på er om noen har erfaringer og dele om denne varmeren? Er den grei i forhold til eber og webasto? Hva vil det være fornuftig å gi for en slik sak komplett med alt av kabler, ur og koblingsbokser? Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
Khaoz Svart 22.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2009 Nå ser jeg at denne varmeren trekker så mye som 17 amp under oppstart og ca 3 amp under gange. Blir kanskje problematisk med en omformer da? Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.