vidarp Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Kjøper plugger av IMS i sandefjord ca.350,- stk,hvis det ikke haster på dagen/uka så skal jeg nok klare å skaffe rele.koster forøvrig 3700,- + for nytt så det er vel lite aktuelt. Send meg en mail så har jeg deg i huskelista !! vidp@online.no Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Jeg kjører mitt D1 apparat på lampeolje. Forrige eier hadde også gjort det så jeg fulgte hans råd. Er dette skadelig for apparatet? Sitér dette innlegget Link to post
vidarp Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Vil nok ikke annbefale det for dieselen har smøreffekt og lampeolje/parafin har ikke og som tidl.sagt plugg/brennkammer. Kan være en nødløsning hvis apparatet er utslitt og ikke vil tenne på diesel lengre. Diesel er jo endel billigere en lampeolje da ??? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Låner denne litt..... Har vært og sett på en D1L som starter og går greit en stund, men så kjører den seg ned på lav hastighet/varme selv om det er iskaldt ute/inne, og uavhengig av innstillingen på kontrolleren. Noen tips? Slik ser kontroll panel ut Sitér dette innlegget Link to post
kim Svart 16.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2010 Låner denne litt.....Har vært og sett på en D1L som starter og går greit en stund, men så kjører den seg ned på lav hastighet/varme selv om det er iskaldt ute/inne, og uavhengig av innstillingen på kontrolleren. Noen tips? Slik ser kontroll panel ut Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2010 (redigert) Kanskje du finner noe her? http://www.termomarin.no/pdf/eber/Eber_D1LC_montering-bruk_og_vedlikehold.pdf Uten å kjenne denne brenneren tenker jeg 1. sjekk batterispenningen din 2. sjekk mo det er en overhetingsbryter som slår inn 3. sjekk termostaten. Batteriespenningen er nok det første jeg ville sjekket. Redigert 16.Desember.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vinge87 Svart 2.August.2013 Link til dette innlegget Svart 2.August.2013 Låner denne tråden litt, jeg har denne D1L i min båt, den starter men stopper igjen, jeg har desverre ingen termostat som jeg kan styre temp med, er det mulig å lage til termostat? Gjerne legg ut igjen papirene på denne, prøvde linkene men jeg fikk ikke lastet..... :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.