Alarm92 Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Sitt nedi båten min nå som er en 24 fots Dunas, og jeg kjøpte den uten noe innmat, å begynte idag å skal pusse den opp inni. Viste at det va lekasje under et vindu som jeg har tettet, men når jeg river av falskskinnet på veggenen (Skyskinn med skomgummi på baksiden som er limt fast.) så ser jeg jo at det er masse mugg på det, og at det er klissvått. Båten har sammlet opp 2 liter vann framme forran skottveggen (Lugaren framme) pga. lekasjer og jeg vet det leker fra skruholderne til det der pynterekkverke framme, og fra de dær festene som holder waierne til masta. Hva skal jeg gjøre? Sku av å legge sikaflex, eller? Ser ikke så ille ut bak i "salongen". Kan jeg tørke skyskinne godt å lime det på igjen? Andre tips for å få båten tørr, mugg og luktfri? På forhond takk ;D Quote Link to post
blacki Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Om du finner mygg og råte på omtrent første forsøk så er de vel bare å gå den tunge veien å flekke av alt! Tror du har mye igjen for det. Om du har bilder så er det lettere å kommentere og hjelpe. Quote Link to post
roaldbj Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Det viktigste er vel å få båten i innendørs opplag i temperatur over null grader og starte kraftig luftavfukter. Quote Link to post
Recommended Posts