Hidravasen Svart 4.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2009 Fine Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
Bitteliten Svart 5.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2009 Gratulerer med flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 5.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2009 Gratulerer fra meg også arnstein156 med flott båt Hvilken motor står det i den? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2009 (redigert) CMD 320 er jeg gankse sikker på. Ikke sikker på om Askeladden rakk å ta i bruk nye 350'en med racing drev. Blir spennende å høre erfaringene med motoren. Den har godt med hk - men ikke kompressor som VP motorene har. Derfor ligger dreimomentet litt høyere opp i registeret. Har en bekjent med en Aquador 26 med samme motor - han topper over 40 knop, men det tar litt tid å komme i plan sier han. Vet ikke helt hva han sammenligner med. Redigert 5.Mars.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
arnstein156 Svart 5.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2009 Stemmer - CMD 320. Etter de tester og erfaringer jeg har sett og hørt, så skal denne oppleves som en ok motor i denne båten. (som denne: http://www.klikk.no/motor/baat/article302112.ece ) Blir selvsagt spennende å finne ut av dette selv! Sitér dette innlegget You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge Link to post
kristian Svart 5.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2009 Gratulerer med ny båt, det er alltid gøy, nå er det bare å vente på sommeren.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.