fjordÅl Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 dashboardet i båten vart øydelagt når eg skulle fiksa noke med rattet og det såg ikkje akkurat veldigt delikat ut frå før av heller. problemet mitt er at eg ikkje er heilt sikker på kva eg skal erstatte det med, for noke må det vera der ellers blir det værre enn det var før. har tenkt på å lage noke i glassfiber for så å male det med noke, men har aldri brukt glassfiber før. evt kjøpe noke spesielle plate av ein eller anna sort. her er vertfall eit blide av slik det såg ut før: takkar for alle forslag! Quote båt er båt Link to post
All Smiles Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Hei!! Det kan vel brukes en liten bit vannfast finer, som du kan olje eller lakke.Det tror jeg blir bra. Quote Link to post
index Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Sjekk i Sjøkuas tråd om oppussing av Princess 35. Han brukte en plastlaminat som så veldig grei ut til dette formålet! Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
fjordÅl Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 men virka som om selskapet ha gått konk. Quote båt er båt Link to post
Recommended Posts