Buffalo Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Jeg bruker denne, fungerer utmerket, også er den billig!! Nå er den også på tilbud hos elkjøp: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Quote <iframe src='https://www.weatherlink.com/embeddablePage/show/de8bab017fde464084b9d7208420722e/signature' width='760' height='200' frameborder='0'></iframe> Link to post
SRA Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 den har jeg også, ble dobbel så dyr når jeg kjøpte en pakke med ekstra poser.... Hva med å bruke en vanlig støvsuger som sentralstøvsuger? tenker da følgende; (virker da kun på 220) - man putter en ordinær støvsuger ned i en benk/under dekk, en luftig plass. - flexibel slange til uttak i skott /benk - slange puttes i uttak og dur igang med rengjøring. (uten rør for lettere å kunne stable bort.) noen som har gjort dette? Quote Link to post
Windy37GM Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Jeg har planer om det til sommeren.. Dog med alt plassert i motorrommet (som er råstort) og utblåsing ut... mvh bavaria32sport Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Figaro Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 den har jeg også, ble dobbel så dyr når jeg kjøpte en pakke med ekstra poser.... Kjøp heller en poseløs støv/vannsuger. Biltema har en rimelig en. Quote Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
steoye Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Bruker denne fra Electrolux (http://www.electrolux.no/node38.aspx?productId=14028). Genial fordi den er oppladbar, og er derfor ikke avhengig av landstrøm. Greit når man har små barn som legger igjen halve måltidet under bordet... I tillegg kan du løsne selve motoren slik at du kommer til over alt Men den er litt dyrere en den som er nevnt over her da... (1.499 tror jeg er ord. pris) Quote Link to post
alidal Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Kjøpte en billig 12 volt greie på Biltema for mange år siden. Den fungerer faktisk veldig bra fremdeles! Quote Link to post
dacapo Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Denne ser tiltalende ut Sentralstøvsuger - vurderer å montere en slik Quote Link to post
Roger jo Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 (edited) Hva med å bruke en vanlig støvsuger som sentralstøvsuger? tenker da følgende; (virker da kun på 220) - man putter en ordinær støvsuger ned i en benk/under dekk, en luftig plass. - flexibel slange til uttak i skott /benk - slange puttes i uttak og dur igang med rengjøring. (uten rør for lettere å kunne stable bort.) noen som har gjort dette? Ja nesten, har en under/bak trappa og med 4m slange rekker en over alt. Har ikke fått flyttet den til en benken P.G.A to tonn med kjekt å ha. Har nå flyttet mye til garasjen så nå står bilen UTE. Så kan...sje i våres..... Edited February 24, 2009 by roger-jo (see edit history) Quote Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
skage Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Jeg kjøpte den Elkjøp støvsugeren i fjor for 100.- Vel den har holdt så langt men et svært dårlig produkt, styr unna. Dårlig slange som "brekker" fort nei fysj, finn noe bedre. Quote Link to post
avsluttet Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Jeg bruker denne, den har jeg også, jeg også. 100 kr! det var billig. Helt ok, liten kraftig sak, men bråker mye. Quote Link to post
Recommended Posts