skage Startet 24.Februar.2009 Del på Facebook Startet 24.Februar.2009 (redigert) Har laget nye dører ned til salongen i vår Bavaria 39 . Vi var lei av og sette disse 2 delte pleksiglass lemmene opp og ned. Jeg har selvsagt ikke fjernet disse, men laget 2 nye saloon dører i pleksiglass med teak ramme rundt . Meget flott løsning syntes jeg selv. Disse dørene er da hengslet på utsiden av skinnene for de eksisterende lemmene. Det er vel slik løsning som er på de nye Bavene. Når det det da gjelder og "låse"disse dørene eller og holde de sammen tenkte jeg og montere/lime på magneter for dette. Men mener og ha sett hørt at det finnes magnet bånd, ser da for meg at dette ville vært en snerten løsning. Men har noen sett eller hørt om dette. Hadde jo tenkt og legge inn bilder av dette da, så det kommer litt senere. Takker for forslag/linker. Redigert 24.Februar.2009 av skage (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 24.Februar.2009 Del på Facebook Svart 24.Februar.2009 Ett stykke på vei kommer du vel hvis du finner ei gammal dør fra et kjøleskap eller en fryser hos nærmeste oppsamlingsplass. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
rover Svart 24.Februar.2009 Del på Facebook Svart 24.Februar.2009 Bra forslag med kjøleskapsdør:-)) Men viss ikke....... strimler av magnetreklame, sånn som brukes på bildører, + dobbelsidig tape. Finnes hos nærmeste reklamebyrå, i metervis. Sitér dette innlegget Link to post
lasmarquezas Svart 24.Februar.2009 Del på Facebook Svart 24.Februar.2009 men laget 2 nye saloon dører i pleksiglass med teak ramme rundt . Meget flott løsning syntes jeg selv Veldig hyggelig dersom du etterhvert fikk anledning til å legge inn noen bilder. Denne typen praktiske løsninger er suverent. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Innvendig har Hansen slike magneter på alle dører. Skal få tatt bilde så du kan se hvordan disse er, mulig de er litt store magneter til å ha ute, men det fungere supert å ha magnet kontra kroker, små detaljer som gjør livet ombord lettere... Under meget hard seilas har de sluppet et par ganger på døra i forpiggen, men du får ikke slik vibrasjon bak i cockpit Men ingen båt er perfekt, Hansen har ikke slingrekanter på bordet, det ser tøft stilig ut, men er jo veldig upraktisk underveis og egentlig også i havn. Med små barn blir det noen hakk i dørken når biler og annet triller utfor... Ser at den nye 400 nå har fått slingrekanter og håndrekke i taket så verden går videre... Mr. Smith har nok snakket et alvorsord med designerne sine... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
SRA Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 bilder hadde vært kjekt ja!! Gå inn på Clas Ohlson og søk med søkord magnet, der hadde de både lim på magneter og magnetbånd. Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 25.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Flott med noen forslag, har sjekket opp Clas O. Takker Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Flott med noen forslag, har sjekket opp Clas O.Takker Hva med borrelås?Er det mulig å bruke det?Den får du kjøpt med lim på. (meter vare)Bare et forslag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.