Jump to content

Små frostvarsler klistrelapper?

Jan E.

Recommended Posts

Har et par steder jeg skulle hatt "frostovervåkning". Bla skum-brannslukkeren, og noen pumper.

Samt for å få en liten oversikt over hvor i båten det kan bli frost, selv når frostvakt står på under lagring.

Har sett slike brukt i industrien. De er små klistrelapper for å feste på gods som skal sendes som ikke tåler frost. Og hvis de blir utsatt for frost sprekker en ampulle, og misfarger lappen.

Noen som aner hvor slike kan skaffes?

Jara Wynja

Har et par steder jeg skulle hatt "frostovervåkning". Bla skum-brannslukkeren, og noen pumper.

Samt for å få en liten oversikt over hvor i båten det kan bli frost, selv når frostvakt står på under lagring.

Har sett slike brukt i industrien. De er små klistrelapper for å feste på gods som skal sendes som ikke tåler frost. Og hvis de blir utsatt for frost sprekker en ampulle, og misfarger lappen.

Noen som aner hvor slike kan skaffes?

Spekker ampullen når de blir utsatt for frost??

Egentlig genialt, men er det ikke litt sent, viss det er ting som ikke tåler frost:-/

fant de og det var saelvfølgelig 3M som lager de

http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_U...CbeX2JZNTZSLTgl

mvh

Leif

Drøbak

Takker, akkurat de jeg tenkte på.

Men var et litt større problem å få kjøpt kun noen få. Men skal nok få det til.

Spekker ampullen når de blir utsatt for frost??

Egentlig genialt, men er det ikke litt sent, viss det er ting som ikke tåler frost:-/

Hvis en oppdager i det skummaparatet skal brukes at det har vært uttsatt for frost. Så er det ivertfall for sent :lol:

Kjekt også f.eks. for å få oversikt over områder i motorrommet en ikke bør lagre ting som ikke tåler frost, under vinterlagringen.

Jeg har også en pumpe hvor en membran går i stykker hvis den utsettes for frost, som det står vann i hele året. Så kjekt å få en forvarsel på det før en ligger langt ute i fjorden :yesnod:

Jara Wynja

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...