Bitteliten Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 det er utelukkende et tegn på at skrivekløen er større enn forstanden Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Ha ha 5 innlegg om dagen, du er gal Bitteliten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Nautilus Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 det er utelukkende et tegn på at skrivekløen er større enn forstanden Ydmykhet er en god egenskap. Jeg håper vi får 10 000 nye innlegg av både deg og Roald, dere bidrar begge til å gjøre dette forumet til hva det er. Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Hei roalbj !! Gratulerer med rundingen. Du er et forbilde for mange her på BP med alle dine flotte bildeserier og innlegg. Ser fra til mange nye gode innlegg fra deg. En hjertelig god og sikker sommer ønsker jeg og min familie deg. glek Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Ser at du nå har bikket over Bitteliten. Jeg deler ellers alle de siste synspunktene dine i denne tråden. Håper du/dere bidrar med flotte sommerbilder fra svenske- og danskekysten - eller hvor dere ferdes - også i sommer. Som sist sommer. Det poenget med at jeg heller ikke har særlig forstand er jeg helt enig i. Et viktig poeng er imidlertid at jeg fremdeles er i live - og er glad i fritidsbåt enten jeg ferdes på land eller vann.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.