Likeråfiske Startet 25.Februar.2009 Del på Facebook Startet 25.Februar.2009 Har GPG-mottaker fra Clas Olson, til lap top, men mangker program som viser kontakt med satelitter. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
TideRace Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Jeg bruker VISUALGPS til mine "frittstående" gps`er. Dette er freeware og programmet innholder de fleste verktøy du har bruk for til å holde styr på dekning, satelitter, mottaksforhold, m.m. Sitér dette innlegget Link to post
salhus Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Den jeg har fra Clas Ohlson kom med software som gjør dette Sitér dette innlegget Link to post
Likeråfiske Svart 25.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Takker så mye, skal og kontakte Clas Olson og høre hva de kan gi meg. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
Honduras Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Sjekk på produsentens hjemmeside. Kanskje de har noe SW liggende som du kan laste ned. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
GeirT Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Du kan hente ned Visual GPS fra linken Phoebe skriver om. Dersom dette er en GPS med USB plugg må du ha en driver som lager COM porter. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
roaldbj Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Hei Tristan Nor. Hvilken GPS har du kjøpt fra Clas Ohlson. Er det Navibe GM720 som benytter SiRF starIII chipsetet? I så fall omtales den her: (http://www.navibe.com/product/gps_mouse/gm720.html). Vi har skrevet litt om den her: https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=544873 og her: https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=698308. Så langt er jeg godt fornøyd med VisualGps. Jeg har også brukt SAWatch. Du kan også benytte hyperterminalen for å lese setningene fra GPSmottageren din. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Har selv denne Viewer'en Fungerer greit på de GPS'ene jeg har testet. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Lars H. Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Er det noen av disse programmene som også viser EGNOS satellittene på "skyplottet" og stolpediagrammet for signalstyrke? Denne funksjonen har jeg på plotteren i båten, men hittil har jeg ikke sett snurten av hverken prn. 120, 124 eller 126 på noen av disse programmene for PC. Og jeg har god sikt i alle retninger med GPS'n i en glasskuppel over taket her hjemme. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.