sera Startet 25.Februar.2009 Del på Facebook Startet 25.Februar.2009 Innvendig skrog er kledd med ca.5mm skottbekledning. Jeg ønsker å bryte de store hvite flatene i salongen med feks. teaklister. Hvordan fester jeg desse i skroget, må jeg fjerne skottbekledningen der hvor listen skal festes? Sitér dette innlegget Link to post
sjurbukta Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 lim listene fast med sikaflex, dette kan gjøres direkte på skottbekledningen Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 26.Februar.2009 Del på Facebook Svart 26.Februar.2009 Hvis skottbekledningen din er av typrn skai eller stoff ville nok jeg tatt meg bryet med å fjerne det. Limmer du rett på et av disse matrialene kommer det nok til å løsne etterhvert. Hville nok limt rett på glasbiberen, eller limt på et lag med divyncell på fiberen, for så å lime teaken oppå den, du får da litt isolasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.