2nd Trikker'n Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Er du klar over hvor god tid naturen har? Hele miljøbevegelsen er jo bare en super egotrip for mennesker. Om vi fyller den med dritt ender det jo bare med at vi lider og dør ut. Så går det noen tusen år og så er jorden like vakker som den var før vi kom. Jeg tror ikke det ville være noe tap for naturen om vi døde ut. Tvert i mot. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Jeg tror ikke det ville være noe tap for naturen om vi døde ut. Tvert i mot. Morsom vinkling, men jeg har ikke tenkt til å bidra før min tid naturlig er omme og ønsker også et godt liv for mine barn og barnebarn osv, men det er kanskje ikke så nøye - med deg og dine egne mener jeg? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Servicemannen Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Kanskje slipper vi i fremtiden å seile sikksakk mellom alle de nye vindmøllene og havmøllene som eventuelt må bygges dersom energiforbruket fortsetter å øke i samme takt som nå...Dem med blomsterpotter i steden for lanterner kan fortøye til dem når kvelder og dem gir mange nye plasser i fellesferien... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
hifo Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Er du klar over hvor lang tid det går før naturen selv har tatt seg av jobben for deg? nei. venter i spenning.. tilsynelatende ett år eller to.. men regner vel med at torsken spiser dem før de rekker bunnen. har forresten ikke sett veldig gamle sneiper noensted. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Gullfisk Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Det er IKKE greit. Synes forøvrig det er dårlig med muligheter til å få levert sortert avfall som metal og glass, i hvertfall de havnene vi farter i. Har for såvidt samme problem når vi har vært på fjellet, hvor alt går i en kontainer. Vi ender stort sett med å drass på bokser og glass til vi er hjemme. Ellers synes jeg det er trist at folk skal hive fra seg sneiper overalt de sitter. En sneip er kanskje ikke så ille, men når plassen blir brukt av mange, så blir det mengder av det. Samle sammen sneiper, bokser, flasker, griller og søppel, så blir det triveligere for alle. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Lurer på hvor mye glykol som har havnet i sjøen gjennom årene jeg, her er det nok mange som synder. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.