meldaln Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Jeg vurderer å kjøpe en Mariner 25 hk 2-t 2005 mod,skal bruke rattstyring og fjernkontroll på den i såfall, så er det noen som vet om det går an å montere fjernkontroll kit på denne motoren? Evt pris på dette kittet? kansje det går an å årdne det selv? Er det noen som har en slik motor? Mener jeg fant en maken motor til salgs med et slikt kit men finner den ikke igjen... På forhånd Takk Quote Link to post
Ingar Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Går an å montere, men disse kit'ene er sinnsykt dyre. Quote Link to post
meldaln Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 ja, de er ikke billige har jeg hørt. Men det går kansje an å årndne det selv hvis det ikke er for mye som skal til? Årdnet det selv på min suzuki 9.9, der var det ikke mye som måtte til(solgt nå) Quote Link to post
meldaln Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 Fester man Gass/gir kablene på utsiden av dekslet eller på insiden på denne motoren? hvis man må ha kit så reiner jeg med det er på utsiden Quote Link to post
Recommended Posts