Jump to content

Finnes et register for gamle båtførerbevis?

Elmer

Recommended Posts

Tok mitt båtførerbevis som valgfag i ungdomsskolen i -86, men beviset ble borte for mange år siden. Tok kontakt med Norsk Test, det var bare å sende nytt passfoto og bekreftet kopi av vitnemål fra skolen. Etter noen få uker var nytt bevis på plass.

PS hadde på forhånd skjekket med skole og div, etter noen form for registrering, men uten hell....Norsk Test hadde ikke noen oppføringer på meg, men det hadde ikke noe å si så lenge jeg hadde vitnemålet med karakteren for faget.

Redigert av Dieselboy (see edit history)
  Sitat
Er de de fortsatt sånn laminert bevis? trekker til seg vann å blir ødelagt etter en tid??

Jeg fikk nytt bevis i sommer etter å ha kontatet Norsk Test via mail. Jeg tok kurset i 1986, men de hadde ingen problemer med å finne meg igjen i databasen. Det nye beviset minner om et standard bankkort, med navn og andre data "stemplet" inn i kortet. Ikke noen laminerte greier. Ser robust ut !

:smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...